Biuletyn Informacji Publicznej
Byczyna, dnia 11.08.2006 r.
BK.VI-341/ 1/06/D
GMINA BYCZYNA zwany dalej Zamawiającym: 1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.byczyna.pl /-/ Ryszard Grüner Do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: SIWZ.doc (73,50KB) Informacja o wyniku postępowania:
z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie
46-220 Byczyna ul. Rynek 1, tel./fax. (0-77) 4134150
e-mail:
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60.000 EURO:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA:
„Zakup autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół w gminie Byczyna”
CPV : 34.12.00.00
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 22, w godz. 7.30-15.00; tel. 413 41 50 wew. 29.
3. Zamawiający: Gmina Byczyna, 46-220 Byczyna ul. Rynek 1, jest płatnikiem podatku VAT NIP 751-10-04-089, Regon: 000527931, tel./fax /077-4134150/
4. Przedmiotem przetargu jest:
„Zakup autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół w gminie Byczyna”
autobus powinien spełniać niżej wymienione wymogi:
- autobus fabrycznie nowy – do przewozu osób niepełnosprawnych, przystosowany do przewozu osób na wózkach inwalidzkich (co najmniej jedno stanowisko)
- pojemność - od 2500 cm³ do 3500 cm³
- moc - od 140 KM do 220 KM
- rodzaj paliwa – olej napędowy
- ilość miejsc – od 16 do 18 ( łącznie z kierowcą i miejscem/miejscami – stanowiskami dla wózków inwalidzkich )
- ilość miejsc przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich ( stanowiska do mocowania wózków inwalidzkich ) – od 1 do 2 miejsc
- wyposażenie standardowe :
ABS,
wspomaganie układu kierowniczego,
tylne światło przeciwmgielne,
tachograf elektroniczny,
immobiliser
- wyposażenie dodatkowe :
klimatyzacja,
winda dla wózków inwalidzkich,
zestaw audio z odtwarzaniem płyt CD
- autobus powinien być oznakowany i przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Oferta wariantowa: Nie dotyczy
7. Termin wykonania zamówienia: 01.10.2006 r.
8a. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą złożyć pisemną ofertę spełniającą wymogi zawarte w SIWZ, oraz Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z dnia 9 lutego 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zmianami/
- w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków w postępowaniu przetargowym Wykonawca winien złożyć wypełniony zał. nr 2 do SIWZ.
8b. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
- w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku w postępowaniu Wykonawca winien przedłożyć aktualny odpis albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej /ważność 6 miesięcy/.
8c. Wykonawca winien mieć doświadczenie zawodowe w wykonywaniu dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom.
- w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku w postępowaniu Wykonawca winien złożyć wypełniony zał. nr 3 do SIWZ.
9. Wadium:
Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
11. Termin składania ofert upływa w dniu 21.08.2006 roku, o godz. 1130 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 19 za pisemnym potwierdzeniem oznaczonym datą i godziną złożenia oferty, koperta powinna być zamknięta i oznaczona tytułem przetargu j. w.
12. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 20 w dniu 21.08.2006 roku, o godz.1200
13. Termin związania ofertą: 19.09.2006 r.
14. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami odnośnie procedury przetargowej jest Pan Marek Rychlicki, w siedzibie Zamawiającego w pok nr 22, w godz. od 7.30 do 15.00 , tel. /077-4134150, wew. 29/ , odnośnie przedmiotu zamówienia jest Pan Maciej Tomaszczyk , pok.18, w godz. 7.30 – 15.00, tel. /077-4134150, wew.20/
Burmistrz Byczyny
zalacznik_1.doc (32,00KB)
zalacznik_2.doc (31,50KB)
zalacznik_3.doc (25,00KB)
zalacznik_4.doc (21,00KB)
zalacznik_5.doc (20,00KB)
zalacznik_6.doc (35,00KB)
Zapytanie wykonawcy Nr 1 i odpowiedź
zalacznik_7.doc (21,00KB)
Byczyna, dnia 21.08.2006r.
Bk. VI-341/1A/06/D
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Do wszystkich Wykonawców
Informacja o wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu:
przetargu nieograniczonego.
Stosownie do art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami /Dz. U. z dnia 9 lutego 2004r. Nr 19, poz. 177/, uprzejmie informujemy, że Komisja powołana do rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:
„ Zakup autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół w gminie Byczyna”
„CPV: 34.12.00.00
dokonano wyboru Wykonawcy:
wybrano ofertę nr : 1
„CARPOL Sp.z o.o.”
ul. Orląt Lwowskich 48 lok.2
02-495 Warszawa
Oferuje wykonanie dostawy objętej przedmiotem zamówienia za cenę brutto : 195.444,00 zł.
/-/ Ryszard Grüner
Burmistrz Byczyny