Biuletyn Informacji Publicznej
Szanowni Państwo,
Przypominamy, o obowiązku złożenia oświadczeń, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy darowizny.
Osoby, które otrzymały sprzęt komputerowy w ramach programu Granty PPGR, mają obowiązek poddania się procedurze monitorowania utrzymania efektów projektu przez okres 2 lat od daty jego zakończenia przez Gminę Byczyna.
Drugie oświadczenie należy złożyć w terminie:
od dnia 2 grudnia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
Oświadczenie powinna złożyć osoba, z którą została zawarta umowa darowizny tj. rodzic lub pełnoletni uczeń.
Dokumenty można składać:
- osobiście w Urzędzie Miejskim w Byczynie (pokój nr 30 - Referat Organizacyjny i Oświaty),
- listownie na adres: Urząd Miejski w Byczynie, ul. Rynek 1, 46—220 Byczyna z dopiskiem na kopercie ,,Oświadczenie – Granty PPGR”,
- poprzez elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) na adres – skrytka ePUAP: /urzadbyczyna/skrytka (podpisane profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym).
Prosimy o terminowe składanie oświadczeń.