- PDFZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (74,67KB)

Byczyna, dnia 1 czerwca 2015 r.
OŚ.3041.54.2015.AG
ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI
PONIŻEJ 30 000 EURO
Burmistrz Byczyny, mając na uwadze art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.) zaprasza do złożenia oferty na wykonanie następującego zamówienia pn: ,,Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Byczyna”.
Przedmiot zlecenia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, zbieraniem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Byczyna w roku 2015.
Nazwa i adres zleceniodawcy:
Gmina Byczyna, ul. Rynek 1, 46-220 Byczyna
Określenie przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem lub zebraniem wyrobów zawierających azbest wcześniej zdemontowanych, transport i unieszkodliwienie z nieruchomości położonych na terenie Gminy Byczyna;
- szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych oraz elewacji do demontażu, transportu oraz unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych została określona przez Zamawiającego na ok.120,81 Mg
- szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest, wcześniej zdemontowanych do transportu oraz unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych została określona przez Zamawiającego na ok. 8,89 Mg
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenie lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy.
- Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których będzie dokonany odbiór wyrobów zawierających azbest oraz demontaż pokryć dachowych, przy czym Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania wykaz może ulec zmianie.
- Wynagrodzenie wykonawcy ustalone będzie ryczałtowo, tylko za faktycznie wykonane usługi i stanowić będzie sumę cen realizacji robót na poszczególnych nieruchomościach. Podana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy niezbędne do wykonania zadania i nie podlega negocjacji.
- Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny demontażu i/lub odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 30.09.2015 r.
- Zaleca się dokonanie wizji nieruchomości, na których będą prowadzone prace z usuwaniem azbestu.
- Zadanie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
- Zadanie powinno być zrealizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., nr 71, poz. 649 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r., nr 162, poz.1089).
- W przypadku przekroczenia kwoty udostępnionej przez WFOŚiGW Zamawiający zastrzega sobie ponowne przeprowadzenie zapytania ofertowego.
Sposób obliczenia ceny:
Cena dla celów porównania oferty zostanie obliczona wg złożonego formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Termin wykonania zlecenia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2015 r. (wraz z przekazaniem kompletnej dokumentacji).
Kryteria oceny ofert:
- Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto za wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.
- Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącymi odpowiednio załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
- Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania dotyczące wykonania zamówienia publicznego (demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie azbestu) musi być podana w polskich złotych cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku od towarów i usług (VAT), do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wyłącznie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
- W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością wyrażoną cyfrowo, a podaną słownie jako wartość właściwa zostanie przyjęta wartość podana słownie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty.
Termin i miejsce składania ofert:
- Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Byczynie, ul. Rynek 1, 46-220 Byczyna lub drogą pocztową na adres ul. Rynek 1, 46-220 Byczyna. Koperta winna być zamknięta, opieczętowana z dopiskiem: Oferta na „Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Byczyna”. Ofertę należy złożyć do dnia 15 czerwca 2015 r. (poniedziałek) do godz. 16.00.
- O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Byczynie ul. Rynek 1,
46 – 220 Byczyna.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Wymagania wobec Wykonawców oraz warunki udziału:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
- Wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty:
- Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
- Parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do zapytanie ofertowego;
- Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów:
- aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów zawierających azbest,
- kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji,
- decyzja dla właściciela składowiska, na którym będą deponowane odpady zawierając azbest zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
Uwagi końcowe:
Gmina Byczyna przystąpi do realizacji zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu Gminy Byczyna po uzyskaniu dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW) w Opolu na przedsięwzięcia zgodne z gminnymi programami usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie województwa opolskiego.
Aktualnie po złożeniu wniosku do WFOŚiGW w Opolu Gmina Byczyna została zakwalifikowana do realizacji zadania, Zamawiający zatem zastrzega, że unieważni postępowanie, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane przez w/w fundusz.
Dodatkowe informacje udzielane są w Referacie Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Gruntami Urzędu Miejskiego w Byczynie pok. 27, tel. 77 413 41 50 wew. 30
Załączniki:
- Załącznik nr 1 - formularz oferty.
- Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Załącznik nr 3 - wzór umowy.
Z wyrazami szacunku
/-/ Robert Świerczek
Burmistrz Byczyny
ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA:
- PDFFormularz oferty.pdf (37,68KB)
- PDFOświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.pdf (39,74KB)
- PDFWzór umowy.pdf (255,63KB)